Idee site de afiliere: prețul corect

Pornind de la un quiz game pe care l-am descoperit recent și văzând cât de addictive e, mintea mi s-a dus rapid la cum aș putea folosi același concept pentru marketing afiliat.

De Ciprian Drăgoi Îmbin programarea web cu marketing-ul afiliat de peste 7 ani cu scopul de a-mi dezvolta creativitatea și de a avea venituri pasive.
people inside mall

Pornind de la un quiz game pe care l-am descoperit recent și văzând cât de addictive e, mintea mi s-a dus rapid la cum aș putea folosi același concept pentru marketing afiliat.

Și ideea care mi-a venit este cea a unui joc de prețul corect.

Mecanismul ar fi simplu: pe o scală a prețului, vizitatorul trebuie să poziționeze anumite produse (extrase random dintr-o bază de date de câteva sute/mii de produse sau chiar cu posibilitate de a alege nișa pe care o cunoaște cel mai bine). Fiind un joc, ideal ar fi să existe și un clasament public, variante ajutătoare sau ideea de mai multe vieți.

Produsele prezentate bineînțeles cu link de afiliere pe baza informațiilor din feed-urile puse la dispoziție de diverse magazine.

Ca și premiu, se pot oferi coduri de discount la anumite magazine pe diverse praguri valorice. La 5 produse corect aranjate, cod de discount de 5%, la 10, un alt cod cu discount și mai mare și tot așa.

Nu e chiar genul de site unde omul să intre cu ideea să cumpere dar mă gândesc că dacă există o componentă de viralizare (joacă contratimp împotriva unu prieten) și ajunge la un număr destul de mare de accesări, acest mecanism de Discovery poate atrage și ceva vânzări.

E un concept destul de simplu pentru a deveni un site serios de afiliere, însă poate fi un exercițiu bun pentru un programator care ar vrea să se familiarizeze cu folosirea feed-urilor, mai ales că e genul de site care trebuie făcut de la 0, nu pe WordPress sau alt CMS.

Abonează-te la noutăți!

Vei primi un email de fiecare dată când postez un articol nou.

Categorii
Idei proiecte
0 comentarii

Lasă un răspuns

Proiect lansat în noiembrie 2021. Este interzisă copierea conținutului fără menționarea sursei.