Link-uri utile marketing afiliat (martie 2022)
Știri și articole din martie 2022 care pot fi de interes pentru un afiliat.
Această rubrică apare lunar și în principiu conține știri și articole de interes unui afiliat. Sunt informații peste care dau prin sursele proprii de informare iar la finalul lunii le împart și cu voi.
* e posibil să vezi mai multe articole despre SEO decât ar fi normal, însă acesta e modul principal prin care fac eu afiliere și asta mă interesează cel mai mult.
Topic Clusters – cum să faci ca la carte acoperirea unui subiect.
Cum să-l faci pe Google să nu-ți mai rescrie titlurile în SERP.
Case study pentru un site de afiliere cumpărat nu creat de la 0.
Ebook despre keyword research. Se poate descărca gratuit. E explicat ca pentru începători dar cuprinde cam tot ce e nevoie.
Enciclopedie cu resurse pentru SEO. Nu e un curs ci mai degrabă o listă bine organizată cu diverse resurse de pe internet.
Tot despre topic clusters și de ce le iubește Google.
Interviu cu un tip care a scris 1000 de articole pentru un site de afiliere într-un an. Câteva insight-uri despre cum să manageriezi generare de content.
Încă unul despre topic cluters 🙂 Cred că e clar că mă pasionează subiectul în perioada asta.
Un exemplu de strategie SEO.
Cum să faci structura unui site pentru un SEO bun.
Case study despre creșterea prin SEO a unui magazin online.
14 moduri prin care Google înțelege autoritatea unui website.
Un almanah despre SEO pe mai multe paliere.
Google Analytics a anunțat că rămân doar cu versiunea 4 din iulie 2023. Istoricul nu se va păstra de la vechile versiuni. Recomand migrarea cât mai rapidă ca să poți avea un istoric la anul.
Un tool (cu pachet gratuit) pentru descoperirea de nișe pentru marketing afiliat.
Interviu cu fondatorul WordPress. Explică cum fac bani, cum manageriază echipa etc.
Un ghid bun (tre să lași o adresă de email) despre scris articole pentru online.
Întrebări și răspunsuri despre SEO titlu.
Încă un update Google targetat pentru site-urile de review-uri. Mă aștept să apară câte unul la fiecare 3 luni. Un astfel de algoritm se îmbunătățește prin mult try&error.
Concurs pentru afiliații 2Performant. E mai degrabă un sistem de bonusare, mecanismul competiției nu pare că permite strategii sau ceva care să ofere avantaje egale tuturor tipuri de afiliați. Vor câștiga bineînțeles cei care promovează prin PPC (chiar și cei cu ROI negativ :)). Rețelele pare că încă n-au înțeles că astfel de competiții trebuie să facă afiliații să concureze cu ei înșiși (cu rezultate din trecut) nu între ei (având în vedere metodele foarte diverse de promovare).
Dacă ai vreun link interesant de împărtășit, lasă-l în comentariu.
Vei primi un email de fiecare dată când postez un articol nou.
Proiect lansat în noiembrie 2021. Este interzisă copierea conținutului fără menționarea sursei.