Hai la SERPConf Viena pe 30 octombrie (-15% reducere)

Hai să ne întâlnim la Affiliate Summit pe 17 mai

La Affiliate Summit voi vorbi despre ce trucuri folosesc pentru a-mi putea menține actualizate site-urile de afiliere și nu numai.

De Ciprian Drăgoi Îmbin programarea web cu marketing-ul afiliat de peste 7 ani cu scopul de a-mi dezvolta creativitatea și de a avea venituri pasive.

Raportându-mă la conferințele la care am fost până acum, pot spune că acestea sunt de 3 tipuri: cele care sunt afaceri în sine, cele organizate de brand-uri și cele organizate de comunități.

Conferințele tip afacere

Conferințele tip afacere sunt organizate cu scopul de a aduce profit organizatorilor. Au oameni de logistică, de promovare, îi vezi în reclame media (ex: Brandminds, GPEC etc). Își fac agenda și lista de invitați în funcție de ce e în trend în anul respectiv. Prezentările sunt destul de generale ca informație dar livrate de profesioniști. Uneori nu mai faci distincția dacă ai fost la un show sau la o conferință de business. Biletele, în cele mai multe cazuri sunt plătite de companiile unde lucrează participanții cu speranța că învățămintele angajatului de la conferință vor fi transpuse în companie. Mi se pare că singurul mod în care poți ieși în câștig participând la un astfel de eveniment e dacă ai ceva de vândut și acolo sunt clienții tăi (persoane de decizie din cadrul companiilor cărora le poți vinde ceva).

Conferințe de brand

Conferințele organizate de brand-uri sunt de cele mai multe ori cu acces gratuit. Asta înseamnă că printre participanți va fi întotdeauna o parte care e acolo doar pentru mâncare & băutură (pișcotari). Costurile sunt suportate din bugetul de marketing pentru că scopul organizării e ca să-și facă marketing propriilor produse/servicii. Nu trebuie să fii surprins dacă toți speakerii spun că sunt fani de mici ai brand-ului {X} sau cum i-a ajutat {X} să câștige/facă/drege. Partea bună la aceste evenimente e că prezentările au subiecte relevante pentru industrie (industria din care face parte brand-ul organizator) și chiar îți poți lua niște todo-uri cu care poți pleca acasă.

Conferința de comunitate

Ultimul tip despre care vreau să vă vorbesc sunt conferințele organizate de comunități. Simplul fapt că s-a ajuns cu comunicarea unei date și a unui loc pentru o astfel de conferință este o realizare în sine. Asta înseamnă că cel puțin o persoană a dat deoparte toate temerile și a pus timpul & banii la bătaie pentru organizarea unui eveniment care are ca scop închegarea relațiilor dintr-o comunitate și ajutorul reciproc. Costul biletului la un astfel de eveniment acoperă de obicei doar costurile de organizare.

La un astfel de eveniment, speakerii nu-s cei mai carismatici și nici cei mai profesioniști în a livra o prezentare. Dar sunt printre puținii dornici să împărtășească din experiența lor practică și fac eforturi să structureze informația într-un mod ușor de asimilat. Subiectele pot fi uneori de nivel avansat sau adresate unei subnișe ale comunității respective. Marele plus aici e că toți cei prezenți activează în domeniul de care ești și tu interesat iar scopul întâlnirii este interacțiunea. N-ai avut destul context pentru ce ai văzut într-o prezentare? Poți merge la persoana respectivă și cere mai multe detalii. Atât de simplu e.

Affiliate Summit

Affiliate Summit este o astfel de conferință, pusă în mișcare de Dragoș în numele Comunității de Marketing Afiliat România. Găsești pe site toate detaliile, voi fi și eu prezent cu o prezentare despre ce trucuri folosesc pentru a-mi putea menține actualizate site-urile de afiliere și nu numai.

Folosește codul EXTRA100 pentru o reducere de ~20%.

Ne vedem acolo?

Abonează-te la noutăți!

Vei primi un email de fiecare dată când postez un articol nou.

Categorii
Conferințe
0 comentarii

Lasă un răspuns

Proiect lansat în noiembrie 2021. Este interzisă copierea conținutului fără menționarea sursei.