Unealtă de research pentru articole de marketing afiliat
Descoperă gratuit ce cuvinte cheie sunt cele mai folosite în căutările de pe Amazon.
Atunci când vine vorba de a găsi noi subiecte de articole pentru site-ul tău, e posibil ca după o anumită perioadă de timp să ai impresia că ai rămas fără idei. Asta înseamnă mai degrabă ca ți-ai epuizat sursele de research.
În afiliere, articolele sunt de obicei de 2 feluri: informative (despre cum să rezolvi o problemă anume și în contextul respectiv introduci și câteva linkuri cu produse care te-ar ajuta) și direct promoționale (de tip review a unuia sau mai multor produse dintr-o anumită gamă).
Sigur că poți intui anumite trenduri în funcție de perioada anului (ex: jucării, de Crăciun) sau folosind unelte precum Google Trends însă dacă nu ai legături strânse cu domeniul respectiv e destul de greu să identifici tipurile de produse pe care oamenii le caută legat de trendul respectiv.
Amazon Brand Index este un site făcut pe ideea de a urmări prezența anumitor branduri în categoriile de pe amazon.com.
Pe lângă asta, pentru fiecare categorie (și chiar mai granular) sunt afișate și cei mai căutați termeni. Asta este zona care ne interesează pe noi. Fiind vorba de căutările de pe cel mai mare magazin online din lume, vom afla exact ce îi interesează pe vizitatorii dintr-o anumită nișă.
Probabil unele cuvinte sunt produse locale sau branduri care nu există la noi, însă în principiu sunt produse care ajung mai devreme sau mai târziu și la noi și cred eu că reprezintă și interesele din România. Din păcate nu avem încă un astfel de tool bazat pe informații de pe eMAG.
Tu ce metode de research folosești?
Vei primi un email de fiecare dată când postez un articol nou.
Proiect lansat în noiembrie 2021. Este interzisă copierea conținutului fără menționarea sursei.
Din ce știu eu, dacă ești în marketplace eMag, îți trimit săptămânal o lista cu cele mai căutate produse sau termeni de căutare.
Chiar sunt înscris și n-au mai trimis de ceva vreme. În plus că trimiteau de fapt produsele căutate dar care nu aveau destulă ofertă (pe ideea că aici e o oportunitate pentru un seller care poate veni cu acele produse).